Forums de Puissance-Zelda
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forums de Puissance-Zelda


 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  Puissance-zeldaPuissance-zelda  
Le Deal du moment :
Disque dur SSD CRUCIAL P3 1 To (3D NAND NVMe PCIe M.2)
Voir le deal
65.91 €

 

 Bakuraaaaa <3

Aller en bas 
+2
Alexander
Noel Ranger
6 participants
AuteurMessage
Noel Ranger
Goron
Goron
Noel Ranger


Messages : 54
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:38

Je suis trop timide, je sais pas quoi dire, mais... aishiteruyo Embarassed
Revenir en haut Aller en bas
Alexander
Goron
Goron
Alexander


Messages : 33
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:39

On t\'aime tous, Bakuraaaaaaa!! =^^= *fond*
Revenir en haut Aller en bas
Chuck Norris
Kokiri
Kokiri
Chuck Norris


Messages : 28
Date d'inscription : 01/04/2008
Localisation : Il est fini le temps où vous m'appeliez Kerberos!!!

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:39

Ohhhh bon sang Bakura viens ici que je t'attrappe I love you
Revenir en haut Aller en bas
Noel Ranger
Goron
Goron
Noel Ranger


Messages : 54
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:40

bakura, je t'aime Bakuraaaaa <3 11
Revenir en haut Aller en bas
Laid nouveaux fofos
Goron
Goron
Laid nouveaux fofos


Messages : 46
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:40

Seul Bakura compte pour moi, c'est moi qui l'aime, pas vous d'abord! ... Pas vrai? Embarassed
Revenir en haut Aller en bas
Laid nouveaux fofos
Goron
Goron
Laid nouveaux fofos


Messages : 46
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:41

Non, Bakura, c'est moi qui t'aurai!!!! Kyaaaa! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
flodiablo
Zora
Zora
flodiablo


Messages : 69
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:41

Laid nouveaux fofos a écrit:
Chuck Norris a écrit:
Noel Ranger a écrit:
TROP BIEN Bakuraaaaa <3 11

Ooooh Bon sang, je jouis!!!! bom
je temmerde ta pris le nom de chuck norris je le voulé
Ah là je te reconnais xD
Revenir en haut Aller en bas
Chuck Norris
Kokiri
Kokiri
Chuck Norris


Messages : 28
Date d'inscription : 01/04/2008
Localisation : Il est fini le temps où vous m'appeliez Kerberos!!!

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:43

Laid nouveaux fofos a écrit:
Chuck Norris a écrit:
Noel Ranger a écrit:
TROP BIEN Bakuraaaaa <3 11

Ooooh Bon sang, je jouis!!!! bom
je temmerde ta pris le nom de chuck norris je le voulé

Moi aussi je t'aime! jocolor J'aime aussi Nic0 queen

EDIT mystérieux: Hélas, c'est interdit à la polygamie ici. Sad
Revenir en haut Aller en bas
Sora
Kokiri
Kokiri



Messages : 20
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:43

Moi ossi jaime bakura il va fère de moi un admin vou verrez parce ke ile maime ossi Embarassed
Revenir en haut Aller en bas
Sora
Kokiri
Kokiri



Messages : 20
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:44

Chuck Norris a écrit:
Moi aussi je t'aime! jocolor J'aime aussi Nic0 queen

nico cé juste 1 otre con te du bo bakura
il a pa de personalité en + silent
Revenir en haut Aller en bas
Laid nouveaux fofos
Goron
Goron
Laid nouveaux fofos


Messages : 46
Date d'inscription : 01/04/2008

Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitimeMer 2 Avr - 0:45

c ki bakura?

EDIT mystérieux: C'est Baku-baku-san voyons, qui ne l'aime pas ici? I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Bakuraaaaa <3 Empty
MessageSujet: Re: Bakuraaaaa <3   Bakuraaaaa <3 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Bakuraaaaa <3
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forums de Puissance-Zelda :: Général :: Forum Général-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser